Holmen it is!

30 september 2012 - langaryd, Zweden

Wij zijn sinds 29 september 2012 de gelukkige eigenaars van een huurcontract en de sleutel van Holmen 106 te Långaryd. Jaja, Iris gaat dus werken in LANDEryd en het huis staat in LÅNGAryd. Om het eenvoudig te houden. Woon-werkafstand 18 km. Joost is zaterdag mét Lisbeth als tolk en ondersteuning langs geweest bij Bengt en Birgit Holmstrand, die vol trots het hele perceel hebben laten zien, van de locatie voor ons moestuintje tot en met de gedroogde cantharellen op zolder aan toe.

Zie de foto´s!

1. Ninke:
    30 september 2012
    Wat een snoepige toestand..! Het ziet er superleuk uit...
  2. Annelies:
    Lieve Joost en Iris,
    Wat fijn dat het allemaal gelukt is! Ziet er fantastisch uit, kan niet wachten om het te komen bekijken! Liefs!
  3. Hans en yvonne:
    30 september 2012
    Wat spannend allemaal! Gefeliciteerd, een droom wordt werkelijkheid! Groetjes, yvonne en hans
  4. Ron:
    30 september 2012
    Ziet er geweldig uit wli ff anders dan Leiden,vast geen Ah en visboer om de hoek Maar ja en eigen moestuin en die vis vangen jullie zelf wel veel geluk daar We komen graag eens langs tzt
    groet
    Ron
  5. Marije:
    1 oktober 2012
    Een woord: wow!
  6. Mariken:
    2 oktober 2012
    Wat ziet dat er mooi uit! Veel plezier, en succes!!
  7. Voss, Hans:
    4 oktober 2012
    Joost en Iris,
    Hoewel wij elkaar lang niet meer gezien hebben, wensen wij jullie véél succes met al jullie plannen, en wij vinden het leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven. Elkaar weer eens ontmoeten, is een andere zaak. Moge het jullie goed gaan, vr. gr. Hans en Marijke